27/3/20

Επικοινωνία μαζί σας

Αγαπημένα μου μαθητούδια,
ελπίζω να έχετε υγεία εσείς και δικοί σας άνθρωποι και να έχετε όμορφες ,δημιουργικές στιγμές ακόμα και σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες.

Θέλω πολύ να μάθω νέα σας και να μοιραστούμε συναισθήματα ,σκέψεις, ιδέες ακόμα και πώς τα  πηγαίνετε με τις σχολικές -διαδικτυακές πλέον- επαναλήψεις σας !

Επόμενη εργασία λοιπόν να μου γράψετε ένα μεγάλο ,μεγάλο γράμμα στο email μου που θα μου λέει όλα αυτά που θα θέλατε να μοιραστούμε. 
Δίνω ιδέες: Πού βρίσκεσαι; Πώς περνάς την ημέρα σου.Τι σου αρέσει και τι σε δυσκολεύει στην καθημερινότητά σου;Κάθε πότε μπαίνεις στο ιστολόγιο; Σε ποιες ασκήσεις βρίσκεσαι; Τι άλλο θα ήθελες να προσθέσω;Τι είναι το πιο όμορφο πράγμα που κατάφερες αυτές τις ημέρες; Ποια τα επόμενά σου σχέδια;....

Όπως βλέπετε  πολλές οι ερωτήσεις μου αλλά ακόμα πιο πολύ η αγάπη μου και το ενδιαφέρον μου για εσάς!

Περιμένω με χαρά τα νέα σας και θα απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά.
.Ότι πούμε θα μείνει μεταξύ μας!!!

Να προσέχετε, να περνάτε όμορφα!!
Κ.Ραφαέλα